duminică, 27 februarie 2011

ce înseamna sa fii confuz? a fi confuz se naşte din nesiguranţa care ţi-o porţi confuz înseamna să alegi între ceva şi un altceva confuz înseamna neclar confuz înseamna indecis dacă te loveşti de un adevar şi de o minciună în acelaşi timp negru şi ceas rau vei fi confuz dacă te gândeşti la viitor vei fi confuz daca mâine dimineaţă te vei trezi într-o intersecţie a bucureştiului te vei simţi confuz când o persoana işi schimbă cuvintele spunând azi ca-i albă mâine ca-i neagră te vei confrunta pe tine spunandu-ţi că eşti confuz când nu mai ai ce oferi persoanei iubite devii confuz când nu înţelegi ceva spui că eşti confuz zidul oraşului care iţi vorbeşte în nuanţe de gri te face confuz moartea iţi trezeşte confuzia pentru că nu ştii ce-i dincolo de ea confuz eşti în întuneric căci întunericul iţi ia unul din simţuri confuz eşti când auzi un zgomot şi habar n-ai de unde vine şi ce vrea să însemne confuz eşti când ramura copacului de deasupra capului tău se mişcă şi vântul nu bate iţi bei cafeaua dimineaţa şi eşti confuz că n-ai ce face azi noaptea visezi la lucruri mari şi eşti confuz pentru că nu ştii ce drum să alegi confuz te face nevoia de mai mult confuz te face lumea cu păreri diferite confuz te naşti căci eşti mic şi lumea-i mare

confuzăssssunt

Un comentariu:

  1. Confuza esti, confuza sunt, confuzi suntem toti.
    Acest sentiment este parte din noi. Nu am putea scapa de el nici daca am fi genii sau analfabeti, pentru ca a fi confuz inseamna a fi normal, cu bune si rele. Cu nelinisti si bucurii. Incertitudinea si necunoscutul ne guverneaza viata.
    Si da, textul de mai sus,foarte interesant si bine gandit, mi-a ridicat niste semne de intrebare.
    Este ciudat felul in care este scris. Fara semne de punctuatie. Dar probabil ai mers pe ideea ca o virgula poate schimba intelesul textului si ai vrut sa vezi ce intelege fiecare. Un fel de experiment. Cel putin asta cred eu.
    Cat despre ultimul enunt "confuz te naşti căci eşti mic şi lumea-i mare" (sper ca am delimitat bine propozitia) Mi-a amintit de ora de romana, unde am invatat ca noi suntem niste muste in viata acestui Univers infinit, sau poate finit. Who knows?
    >;D<

    RăspundețiȘtergere